mollaan

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Molly Augustsson - 2 augusti 2013 14:43

Yeay! Mamma har "typ" lovat att vi ska färga mitt hår idag! Så blir att blondera denna gången, kommer dock inte gå på en gång så färgar igen om två dagar :) Så de blir kanske bra om vi gör de två gånger, annars får de bli en tredje gång två dagar efter de också, heheh :D

Av Molly Augustsson - 2 augusti 2013 14:27

Asså hahaha.. Jag menade att jag sa; ta fågeln åh gå ut.
De blev bara lite fel när jag skrev musen, hahah :'D

Av Molly Augustsson - 2 augusti 2013 13:19

Stod inne på toan innan åh skulle göra mej iordning, så hör jag att en av katterna skriker. Men jag tänker inte så mke på de.
Sen efter en stund börjar katten skrika igen åh då hör jag att hon har tagit nåt. Så jag skyndar mej ut från toan åh ser att Raja sitter framför min dörr åh försöker öppna den. Så går jag lite närmare åh ser att hon har en fågel.

Som tur är, är Raja typ som en hund åh gör hela tiden som man säger. Så jag sa bara; ta musen åh gå ner, så gick jag lite före först men sen sprang hon förbi mej åh ut.

Duktig du är stumpan, hade dock vart bättre om du tagit en mus ist. De har vi sjukt mke för många av!

Hoppas alla får en fin dag idag också, jag ska väll bara gå hemma idag som vanligt. Kanske rider lite senare ikväll. Annars vet jag inte. Sitter ute med min prins åh solar kanske:) Min fina lilla King!

Men hare bra idag när de är fint väder, uppdaterar mer senare ikväll troligen:*

Av Molly Augustsson - 2 augusti 2013 01:03

Vill bara säga.. jag älskar dej!

Du är bäst åh underbarast!

Av Molly Augustsson - 2 augusti 2013 01:01

Har inte gjort nåt idag heller.
Eller joo, mockat, men hur kul är de?
Har gjort de typ hela dagen så inget skoj alls idag.. nu ikväll har jag bara tittat på en film, som vanligt.

Ska nog försöka sova nu för har världens svinigaste huvudvärk! Usch!

Men hare bra så blir de mer bloggning imon :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, mitt namn är Molly och jag bor i en liten by med min familj och mina djur. På fritiden är jag helst med mina kompisar, shoppar, rider och ibland bara ta de lugnt och lyssna på musik. Jag tycker om att göra egen musik ibland och fota, så de kommer ni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards