mollaan

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av Molly Augustsson - 6 augusti 2013 04:33

Asså va inne på Facebook åh gillade en status, sen kom de upp nån grej som de stod; gillar alla statusar på Facebook.
Jag lixom bara nej vafan!
Sen som tur väl va kom de upp nån ruta sen om man vill de eller inte.
Men då hade redan typ tio statusar gillats, men försvann när jag tog bort de från den där rutan.

De lustigaste som hänt på sjukt länge måste jag säga! haha

Färgade håret idag igen. Är typ ljusgult nu, så blir bara en gång till! Är garanterat nu. Är så glad att jag snart är blondin som jag velat vara jättelänge men inte har lyckats. Men nu är jag snart där:)

Aja.. Godnatt människor, ska försöka sova nu. Är för pigg, eller egentligen är jag nog så trött så jag blir helt korkad åh känner mej pigg. Men har inte sovit nånting knappt senaste veckan:*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, mitt namn är Molly och jag bor i en liten by med min familj och mina djur. På fritiden är jag helst med mina kompisar, shoppar, rider och ibland bara ta de lugnt och lyssna på musik. Jag tycker om att göra egen musik ibland och fota, så de kommer ni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards