mollaan

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Molly Augustsson - 21 augusti 2013 21:43

Förlåt att de inte blev nåt bloggande igår, men blev jävligt körigt! Städade hela dagen åh sen blev jag förbannad åh då va jag tvungen att vila en, två timmar. Så fick jag städa igen innan 6 när hon skulle komma.
Sen va jag bara så jävla trött att jag somnade jättetidigt.

Nu har säkert alla undrat vad de faktiskt är jag har vart så upptagen med så mke.
Åh de är att jag måste ha gjort de helt rent innan min nya häst ska komma på lördag :D
Vi hämtar henne nån gång mellan 9 åh halv 11 på morgonen, sen ska jag bara ha de bra så länge de går med min Ginger!

Idag var de skola igen.
Har inte saknat de, åh längtar redan till nästa lov.
Tycker vi hade kunnat ha några veckor till ledigt, va några som hade sommarlov till typ 20 september. Om jag ska vara helt ärlig hade jag inte haft nåt emot att ha de också.

Men de blir att sova om nån timme eller nåt för fick ont i magen nu.
De måste va nåt fel, men jag får alltid de när jag druckit typ O'boy!?
Så måste nog sluta med de tyvärr..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, mitt namn är Molly och jag bor i en liten by med min familj och mina djur. På fritiden är jag helst med mina kompisar, shoppar, rider och ibland bara ta de lugnt och lyssna på musik. Jag tycker om att göra egen musik ibland och fota, så de kommer ni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards