mollaan

Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Molly Augustsson - 15 augusti 2013 22:23

Gick en riktigt lång kvällsrunda med mamma, King åh Alice innan.
Först va de bara meningen att vi skulle kolla hur jag kan rida, men sen blev de att vi gick runt alltihop.
Vi fick gå över en "stig" eller vad man kan säga över järnvägen, sen när vi kom över så va de kanske 50 meter till en fiskesjö.
Då vi gick ner där så King fick dricka lite. Han typ dränkte sej själv.
Kan säga att han steg sej vatten över huvet ;) hahaha

Så fortsatte vi åh gick hem.
På söndag har vi nog en liten plan för vad som kan hända, men de måste vi kolla upp med några folk först.
Vart säger jag inte heller förrän om de blir av. Måste veta de först.

Nu ska jag ta de lite lugnt åh sen sova tror jag. Behöver nog vända på dygnet nu när skolan börjar om bara några dagar.

Bloggar mer imon:*

Av Molly Augustsson - 15 augusti 2013 16:21

Kom just på att ett av mina favoritband innan var R5. Har verkligen inte slutat gilla dom, men har bara inte tänkt på de.

Kollade igenom alla låtar på min mobil åh hittade massa låtar med dom så sitter i sängen åh försöker få in alla låtar i huvudet igen :)

Idag har vi vart i pukavik hos min moster åh kusiner. Kommer sakna Sadej jätte mke!
Men kommer väll träffa henne igen nån gång.

Ikväll vet jag inte vad som händer, får se.
Snart börjar skolan också, tyvärr!
Vill ha sommarlov länge till.
Men jag ska inte klaga, har inte gjort nåt vettigt iaf så vad spelar de för roll?

Uppdaterar mer ikväll eller nåt, så ni får ha de så bra så länge:*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, mitt namn är Molly och jag bor i en liten by med min familj och mina djur. På fritiden är jag helst med mina kompisar, shoppar, rider och ibland bara ta de lugnt och lyssna på musik. Jag tycker om att göra egen musik ibland och fota, så de kommer ni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards