mollaan

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Molly Augustsson - 5 augusti 2013 17:41

Kom hem för nån timme sen efter att ha vart i Tingsryd. Köpte lite grejs till hästarna åh åt lite bara.
Måste upp dit igen snart för när vi kom hem så va en sak till Lillan för liten.
Men blir väll snart då.

Efter att vi vart där körde vi till Ronneby, först till ÖB, apoteket åh sen Maxi. Vet inte vf mamma tvunget skulle dit när vi va på ÖB innan, men aa..

När vi kom hem ville mamma att jag skulle följa med henne ner till Karlssons, så då gick vi ner där.
Nu sen efter de har jag inte gjort nåt.
Ska rida lite sen ikväll, måste prova de nya sakerna till min Axia. Hoppas de går bra!

Men blir troligen mer bloggning ikväll:*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, mitt namn är Molly och jag bor i en liten by med min familj och mina djur. På fritiden är jag helst med mina kompisar, shoppar, rider och ibland bara ta de lugnt och lyssna på musik. Jag tycker om att göra egen musik ibland och fota, så de kommer ni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards