mollaan

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Molly Augustsson - 4 augusti 2013 22:35

Har inte gjort nåt vidare kul idag.
Följde med Mia när hon skulle träna innan med sin häst.
Åkte nån gång efter fem, sen va vi iväg till typ åtta så kom jag hem ungefär halv nio.
Då åt jag lite, åh nu sitter jag här.

Skulle egentligen färgat håret idag, men min extremt snälla mamma "hann" inte köpa de. Asså fy för dej!
Men ska göra de imon iaf.

Imon vid typ nio, tio ska vi till Tingsryd.
Måste köpa lite saker till hästapollarna:)

Nu ska jag inte göra så mke, leta upp nån film att titta på kanske?
På onsdag ska jag till Sigge åh passa han också. Ska va där till fredag så vi ska ha de bra min ängel åh jag!
Kommer bli som att ha eget hus, Iiiii.. haha

En super sak är att mormor lovat att hon ska göra älggryta till mej på onsdagen innan dom sticker. Supergott!

Men ha de så bra, så blir de mer bloggning imon:*

Av Molly Augustsson - 4 augusti 2013 16:57

Nu ska jag gå ner till Karlssons.
Ska följa med Mia åh träna, så hörs senare nöt jag kommer hem/ikväll

Hare bra folket:*

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Molly Augustsson - 4 augusti 2013 16:55

Ska snart gå ner till Karlssons för att vänta på Mia. Ska följa med henne till hennes träning:) SPÄNNANDE! hahah

Nej men, sen ikväll blir de färga håret igen.. kommer säkert inte bli helt blondt denna gången heller, så får troligen bli att färga en gång till på tisdag.

Hoppas de bara inte blir skit fult idag, för tydligen måste vi till Tingsryd imon åh köpa hetter, eller vad de heter? till hästarna åh nya tyglar till Axia.

Ha de bra folk, så kanske de blir mer bloggning ikväll åh bild på håret.. Haha
Men hare bra!:*

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Molly Augustsson - 4 augusti 2013 00:18

Nu blire film på paddan.
Tutti-Frutti åh monster håller mej sällskap också, så detta blir finemang! Heheh

Så ta hand om er folk, så hörs vi imon:*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, mitt namn är Molly och jag bor i en liten by med min familj och mina djur. På fritiden är jag helst med mina kompisar, shoppar, rider och ibland bara ta de lugnt och lyssna på musik. Jag tycker om att göra egen musik ibland och fota, så de kommer ni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards