mollaan

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Molly Augustsson - 16 augusti 2013 22:37

Nu ska jag ha en liten myskväll med mej själv åh Raja, som vanligt.
Imon blir de sova över med Cocco. Tror att My åh hennes familj skulle komma åh grilla också så de blir ju spännande! Haha

Nä men, imon på morgonen så ska mamma, Leif åh Alice till stan. Jag stannar hemma åh kanske rider eller nåt.
Sen på söndag är de dags för dagen jag har längtat efter i två dagar, hahah..
Eller aa, om vi får tag i dom människorna.

Idag har jag väll inte gjort så mke.
Vart ute, vart i stan, lekt med Alice åh lite sånt mys :)
Mamma åh Leif va inne i nån affär så då satt jag kvar med Alice istället åh du jesus vad hon skrattade!
Kittlig är hon också, hehe så de hade hon ganska kul åt med :)

Men jag bloggar mer imon, så ha de bra nu folket! Haha:*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, mitt namn är Molly och jag bor i en liten by med min familj och mina djur. På fritiden är jag helst med mina kompisar, shoppar, rider och ibland bara ta de lugnt och lyssna på musik. Jag tycker om att göra egen musik ibland och fota, så de kommer ni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards