mollaan

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av Molly Augustsson - 9 augusti 2013 15:37

Har inte bloggat på två dagar.
I onsdags kom jag hem till Sigge nån gång vid tre kanske? När jag skulle in på datorn va bilden jättestor så kände bara att jag inte kunde sitta där. Åh då hade min mobil dött, så fick ladda den några timmar medans jag duschade, färgade håret åh åt.
Lite senare på kvällen va jag inte på humör.

Igår sov jag hos Sigge igen. Gabbe va här oxå. Så kom de en jävla spindel i sovrummet så jag nästan svimmade. Seriöst, skakade som fan! Usch...
Så sov i soffan ist, hahah

Ska sova hos Sigge inatt igen. Blir troligen att va här själv inatt, så får ha min lilla plutt för mej själv :)

Just nu ligger jag i soffan åh tittar på tv, är jättetrött så måste verkligen vila ett tag.
Men ha de bra idag:*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, mitt namn är Molly och jag bor i en liten by med min familj och mina djur. På fritiden är jag helst med mina kompisar, shoppar, rider och ibland bara ta de lugnt och lyssna på musik. Jag tycker om att göra egen musik ibland och fota, så de kommer ni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards