mollaan

Alla inlägg den 7 augusti 2013

Av Molly Augustsson - 7 augusti 2013 01:27

Idag kom Mysan pysan hem till mej. Hon hade två saker jag skulle få, åh de va jättefint gumman, tack!

Har inte gjort så mke annat idag.
Nu ska jag bara titta på en film åh sova.
Imon ska jag till min lille Sigge, har längtat sönder mej efter den störda lilla hunden. Hehe, han är bäst!

Haha, när My var här innan så satt vi i min säng. Sen sa jag nåt så hon började skratta,åh då skulle hon härma mej åh så lät de som hon sa choklaaaau åh gjorde en sjukt konstig min. Så jag skrattade så jag nästan trillade ner på golvet.
Sen hade vi bara roligt åh skrattade nästan hela tiden. Som vanligt, haha.

Nu ska jag titta på film åh sen sova.
Imon blir de färga håret igen. Är nästan färdigt, men är lite gula åh orange nyanser i håret så måste bleka bort de. Ska nog bli bra sörru! Hehe

Men bloggar imon, troligen när jag är hos Sigge, åh då blir de från datorn.
Har inte kunnat blogga från en dator på jättelänge eftersom vi inte har nån. Alla är sönder:( Har bara haft mobilen sen ett tag tillbaka, drygt men så är de.
Imorgon blir de från en riktig dator iaf! :*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, mitt namn är Molly och jag bor i en liten by med min familj och mina djur. På fritiden är jag helst med mina kompisar, shoppar, rider och ibland bara ta de lugnt och lyssna på musik. Jag tycker om att göra egen musik ibland och fota, så de kommer ni

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards